من تنها

دانشجوی ریاضی کاربردی علاقه‌مند به همه چی

من تنها

دانشجوی ریاضی کاربردی علاقه‌مند به همه چی

آرزو و بلاگفا

امشب یه بلاگ دیدم، نویسنده اش آرزو بود.

نمیدونم چرا ولی حس کردم این آرزو میتونه اون آرزو باشه، براش کامنت زیر رو گذاشتم:


چقدر جالب میشه وقتی اون تو رو مقصر بدونه و تو هم اونو.

اونوقته که با اشتباهی که هردوتاتون کردین، زندگی همدیگه رو به فنا دادین و این تازه اول راهی است که هر دو برای هم باز کرده اید.
همیشه دوست داشتن گفتن نیست و همیشه گفتن دوست داشتن نیست، زندگی وقتی روی خودش رو به شما نشون میده که شما دوتا بدون گفتن، زندگی رو به کام هم تلخ کرده باشین.
و دعا ضمیمه ای بیش برای قلب شکسته نیست، این تویی که می مانی.
این تویی، آرزو!
و این منم، من تنها.


بلاگفا گفت که امکان درج نظر تبلیغاتی وجود ندارد :)، آخه مومن، آخه شیرازی، من و چه به تبلیغات اونم از نوع کامنتیش.

فک کنم اگه این آرزو اون آرزو باشه حالا بلاگفا نمیخواد اون آرزو این آرزو باشه، خدا رو چی دیدی، شاید این آرزو همون آرزویی که من اون روزها از خدا میخواستم، همین آرزو.

حالا :).