من تنها

دانشجوی ریاضی کاربردی علاقه‌مند به همه چی

من تنها

دانشجوی ریاضی کاربردی علاقه‌مند به همه چی

فشن، خوب یا بد؟


این من نیستما!! :)) یه چند روزی هست که یه سوال برام پیش اومده، هر کسی اون ته ته دلش چه تیپ و قیافه‌ای رو دوست داره؟، صحبت از عشق و اینا نیست، منظور تو نگاه اوله، ابتدا اجازه بدین خودم رو بگم چه جونوری هستم،

من کلا برا انتخاب لباس و مدل مو تنها به یه چی دقت میکنم، راحتی!، اون لباسی رو انتخاب میکنم که توش راحت باشم و مدل مو هم اونی که دردسر نداشته باشه، هرچند من مدل مو ندارم :دی چون عموما فقط یه شونه میکشم تو سرم و میدوم دنبال بدبختی‌م (اوهوم، اوهوم، آخرش مدیر عامل یه جایی میشم)، الان که خدمت شما دارم پست میدم یه پیرهن ساده با یه شلوار کتونی و یه کفش WorldCup، البته یه ذره هم بگی نگی خسیس تشریف دارم، ولی به معنای کلمه ساده‌گی رو دوست دارم (البته فقط برا خودم)، کلا خیلی کم پیش اومده که شلوار و پیرهنم بیشتر از پنجاه شصت تومن بشه. رفتارمم مثه تیپمه :)) یه بچه کاملا اسکول، یعنی واقعا رسیدن به اونجایی که دارم میرم برام خیلی مهم‌تره تا اینکه چهارشونه راه برم و با تیپ شخصیتی سنگین!.

در طرف مقابل از این آقا پسرایی که فشن میکنم من واقعا یه نکته‌شون رو میپرستم اونم صبر و حوصله‌ای که دارن!، من حاضرم دو بار درس فرهنگ و تمدن اسلامی رو پاس کنم ولی هر روز بلند نشم موهامو اطو کنم و از این کارا. یه چیزیم هست اینه که از بعضی رفتارای این آقایون واقعا حالم به هم میخوره، مثلا اینکه به سلام میگن سنام (و یا چیزی شبیه این)، به عزیزم میگن عسیسم و کلا از اینطور رفتارایی که مختص یه دختره (کلا از این نوع رفتار برای یک مرد بیذارم و عاشق همین نوع رفتار برای یک خانمم (در جای خودش)) تو همین حین که داشتم اینو میگفتم یه آقا پسری تو گوگل‌باز برا یه خانمی که چندتا عکس شر کرده پیغام گذاشته : خوسگلن :))).

کلا حالا که روضه به اینجا کشید بگم که عموما به تیپ و قیافه اهمیت نمیدم و سعی میکنم ببینم طرف چقدر شخصیت داره، ولی کسی نمیتونه رد کنه اینو که آدم از زیبایی خوشش میاد.


شما چه تیپ و قیافه‌ای میزنین و چه نوع تیپ و قیافه‌ای رو دوست دارین؟؟؟



پ.ن ۱ : معذرت میخوام به خاطر چند روزی که نبودم، کلا سعی میکنم هر پنجشنبه بروز کنم و نظرات رو جواب بدم ولی اگه نشد دیگه تو رو خدا ببخشید این صغیر رو :)) بازم خدا رو شکر میکنم به خاطر وجود شماها.

پ.ن ۲ : رونوشت به اونی که قرار بود براش فایل جاوااسکریپت میل کنم، لینوکس جان فلش مموریم رو نمیشناسه، رفتم تو ویندوز برات میسندم.