من تنها

دانشجوی ریاضی کاربردی علاقه‌مند به همه چی

من تنها

دانشجوی ریاضی کاربردی علاقه‌مند به همه چی

برگشته!

کی میگه زندگی دکمه برگشت نداره؟

کی میگه اگه یه روز از عمرت رفت، اون روز با همه خاطراتش به تاریخ می پیوندن؟

من اصلا این دو تا جمله بالا رو قبول ندارم، این هفته خیلی بد بود، درست مثل هفته های بی تو بودن،

انگار خدا میخواد، اصلا ولش خدا حتما خوب برام میخواد، آخه هر چی خدا بخواد، نمیدونم چرا، ولی دلم میخواد خدا خوب برام بخواد، میدونم که خدا میخواد همونی که من میخوام، ولی از خدا میخوام که همیشه خوب بخوام.

انگار این هفته تاریک ترین هفته سال برا من بود،

انجمن به حالت قبل از کانفیگ شدنش برگشته، استاد سی به من برگشته، سفارش خرید دامینم بدون جواب برگشته، حتی موهام به چند ماه پیش برگشته.

کی میگه زندگی دکمه برگشت نداره؟

ولی نمیدونم چرا هیشکی بهم نمیگه آرزو برگشته.

به این عقیده دارم که تاریک ترین زمان شب، لحظه قبل از طلوع خورشیدِ،

ای کاش خورشید هر چه زودتر برا من طلوع کنه.

و این منم، من تنها!