من تنها

دانشجوی ریاضی کاربردی علاقه‌مند به همه چی

من تنها

دانشجوی ریاضی کاربردی علاقه‌مند به همه چی

قالب جدیدم

امروز بالاخره تونستم مودم adslم رو کانفیگ کنم، از پریروز که مودم جدید (که البته میگن باید بگی روتر، حالا باشه همون مودم) رو گرفته بودم همش خطای connecting through miniport wan یا یه چیزی شبیه به این میداد، برداشتم یه چیزی به نام VPI و VCI رو دستکاری کردم الان خوب شد. خلاصه اگه دوستی مشکل داشت با قیمت مبسوط با تخفیف ویژه ایام الله و بازگشایی مدارس و تابستان و بهار در خدمت هستم.

به همین مناسبت و به مناسبت ایام الله دهه فجر و پرتاب ماهواره امید و این خبر که قرار مسعود چنگیزی رو هم دفعه بعد بفرستن فضا یه قالب برا وبلاگم طراحی کردم که البته میتونن اینو هم جز دستاوردهای نظام بدونن، چون قالب نزدیک به 100 درصد (یه خورده کمتر یا بیشتر) بومیه و بدست متخصصان توانمد ایرانی و البته علی الخصوص متا افلاطون نوشته شده، فقط تنها مشکلی که اینه که اون << من تنها >> که تو زمینه هست تو پرشین گیگ آپلود شده، برا من بعضی وقتا نشون میده و بعضی وقتا نشون نمیده، خواهشا و لطفا اگه میشه شما هم ببینید و تو کامنت بگید که برا شما نشون داده میشه یا نه که اگه نمیشه برم یه جای دیگه آپلود کنم.

تنها مشکلی هم که من تو قالب می بینم همین تبلیغات زاغارت بلاگ اسکای یه (بلاگ اسکای هسته (به زبان اصیل کرمانی)، بلاگ اسکای می باشد) که اونم اشکال نداره، بذارین مسعود قبل از رفتن به فضا یه دو قرون در بیاره، شاید خرج سروراش در اومد.

به قول آخوندا که آخر هر چیزی روضه میخونن (ما خودمون تو خانواده گرام، صادرات آخوند داریم) ذکر نام آرزو نمک هر پسته (Post نه Pestachio) که شکر خدا ذکر شد.

قبل از اینکه از واحد فنی تشکر کنم باید بگم که این ویندوز سون هم موجود قشنگیه انصافا، سعی میکنم بزرگ که شدم (در حدودای 60 سال)، یه نسخه ازش رو بخرم.


خدایا چنان کن سرانجام کار

تو خوشنود باشی و همه ملت رستگار