من تنها

دانشجوی ریاضی کاربردی علاقه‌مند به همه چی

من تنها

دانشجوی ریاضی کاربردی علاقه‌مند به همه چی

خاطره

مسافر آفتاب ازم خواسته بود از خاطراتم بنویسم ، امروز میخوام بهترین خاطره زندیگم رو با آرزو بنویسم :














این بهترین خاطره من بود ، اولین روزی که تو رو دیدم ، فقط سکوت بود ...

سلام

خدا سلام

این بار دوممه که از اینجا بهت سلام میکنم ، نمیدونم امشب چم شده ، خیلی دلم گرفته ، خدا خیلی دلم برات تنگ شده ، نمیدونم امشب چرا اینطور شدم؟

خدای من!

تو بهترین دوست من در تنهایی‌هامی ، خدا نمیتونم هیچی بنویسم.


خدا بازم خودت هوامو داشته باش ...

سکوت

مدتهاست سکوت کرده ام


روزها می آیند و می روند
تنهایی زیباست....


از عشق و دوست داشتن جدا شدن زیباست

همچو کودکی ۱۰ ساله شدن زیباست



همچو دیوانه در باران راه رفتن زیباست
واژه ها در سکوتم گم شده اند


و احساس در قلبم
و غم در لبخندم....

و این مرگ گذشته یک عاشق بی رویاست
و این است زمزمه لبهاش:


خنده ی تلخ من از گریه غم انگیزتر است
کارم از گریه گذشته‌ست ، بدان میخندم ...۱


۱ . شادی عزیزم ، مصرع آخر رو تصحیح کردن، از این بابت ازش ممنونم.