من تنها

دانشجوی ریاضی کاربردی علاقه‌مند به همه چی

من تنها

دانشجوی ریاضی کاربردی علاقه‌مند به همه چی

قالب جدیدم - ۲

دقیقا سه‌شنبه، ۲۰ بهمن ۸۸ بود که یه پست زدم با نام قالب جدیدم، نمیدونم من خیلی حوصله زیادی دارم که ندارم، خیلی خوننده‌های وبلاگم رو دوست دارم که دارم، یا هر چیز دیگه!

به هرحال قالب وبلاگم عوض شد، از سر شب ساعت ۸ و خورده‌ای شروع کردم و حالا که ۱ و شیش دقیقه نصفه شبه تموم شد.

کلا من چندتا نکته اینجا فهمیدم،

  • من از گذشته درس نمیگیرم.
  • آدم هرچی خودش رو بیشتر به کار بزنه، احساس انرژی بیشتری میکنه.
  • اگه فکر کردی کاری درسته شروع کن.
  • و ... (به رسم معمول که این etc رو میذارن).

من از گذشته درس نمیگیرم به این علته که من همیشه خدا بعد از ترجمه یا نوشتن هر قالب یا برنامه چندین اشکال منطقی یا سینتاکسی توش جا میذارم، همیشه هم به خودم قول میدم که بررسی کنم قبل از تایید نهایی ولی هیچ وقت بررسی نکردم. امشب من حدود نیم ساعت فقط آنلاین داشتم هی کد ویرایش قالب بلاگ‌اسکای رو میزدم، یه اشکال اونجا داشت، یه کد رو اینجا جا گذاشتم و از اینا!، دوستانی هم که من براشون قالب ترجمه کردم در جریان هستن دیگه :))

الان دقیقا احساس میکنم یه تانکر انرژی‌ام :)) کلا من وقتی یه چیز تازه یاد میگیرم این احساس بهم دست میده، امشب چندتا نکته جدید فهمیدم، الان دیگه تو فضام و به همین خاطر میگم که آدم هرچی بیشتر خودش رو مشغول کنه احساس انرژی بیشتری میکنه.

سر شب خیلی سخت بود تا خودم رو راضی کنم که شروع به ترجمه قالب برا خودم کنم، بالاخره راضی شدم (یعنی دیگه دیکتاتوری به خرج دادم بر علیه خودم، همیشه هم نمیشه در برابر خودت دموکرات باشی)، الان که تموم شد فهمیدم که اگه فکر کردی کاری درسته شروع کن.

این قالب فعلی یه اشکال کوچولو داره که الان واقعا دیگه حس برطرف کردنش نیست، شاید (از نوع محال) بعدا درستش کردم، الان من دارم از مرورگر فایرفاکس ۳.۵.۸ استفاده میکنم و برای دیدن اینجا مشکلی ندارم، اگه از مرورگر دیگه‌ای استفاده میکنید و در دیدن اینجا مشکل دارید لطفا تذکر بدین.

حالا راست و حسینی نظرتون در مورد قالب جدید چیه؟